пятница, 5 июня 2015 г.

Нове життя старих речей: поштова скринька

Що допомагає людині отримувати інформацію про навколишній світ?

Радіо? Інтернет? Телефон? Будь-яка відповідь буде вірною... Але що було сполучною ланкою до появи і розвитку нових технологій, а після набуло своєї нової форми, залишивши колишнє призначення? Поштова скринька.

Чи багато ви знаєте людей, у яких немає поштової скриньки? Звичайна або електронна - її функція залишається незмінною незалежно від її виду та форми. Раніше у цілої родини була всього одна поштова скринька. Тепер кожен може створити собі не одну персоналізовану поштову скриньку.

У сучасному світі жити без поштової скриньки складно. Щодня на мільярди поштових адрес відправляються газети, журнали, листи, листівки, рахунки... І разом з ними поштові скриньки наповнюються рекламними оголошеннями.

Рекламодавці намагаються прорватися в наш персональний простір. Але їх не чекають. Ви їх не чекаєте! Не чекаєте чергову непотрібну рекламну листівку, спускаючись до поштової скриньки з чашкою ранкової кави, не чекаєте нав'язливої рекламної пропозиції, відкриваючи електронну пошту на своєму смартфоні в обідню перерву.

Яка думка виникає у вашій голові, коли бачите десять різнокольорових флаєрів, натиканих у вашу поштову скриньку? Або коли перед вами десять вхідних повідомлень, сім з яких складають рекламні пропозиції і знижки. «Знову? Скільки можна!». І ви знаходите ці листівки, недбало кинутими на підлозі. Електронні адреси блокуєте, листи відправляєте в спам... І так і не дізнаєтеся про те, що сусідній магазин пропонує вам 50% знижку якраз на той товар, який ви так давно шукаєте.

Існує й зворотня сторона медалі

Уявіть, що ви зробили те, що потрібно людям. Щось смачне і корисне. Ви витрачаєте кошти на рекламу, на ті ж листівки, щоб люди дізналися про ваш продукт. І як вам сподобається повне ігнорування ваших зусиль і витрат? Можливо, ваш знайомий/сусід/родич теж дає рекламу свого невеликого бізнесу, який допомагає йому годувати родину? Куди йому звертатися, щоб бути почутим? Щоб достукатися до своєї цільової аудиторії, до споживачів? Як рекламодавцям, яких апріорі сприймають як злісних спамерів, що безсовісно крадуть нашу увагу, прорватися крізь негатив, що відштовхує людей від реклами?

Як зробити так, щоб рекламні листівки більше не валялися під вашими ногами?

У кожного з нас має бути спеціальне місце, де рекламодавці будуть побачені і почуті. Вони мають на це право. Ми, APM Agentuur, хочемо змінити усталену концепцію відносин. Ми активно працюємо над тим, щоб позбутись негативних асоціацій у рекламі. Вона повинна перейти у свідомості кожної людини з категорії непотрібної в категорію корисної. Ми створюємо кожному користувачеві, що приєднався до нас, Персональну рекламну дошку, на якій буде розміщуватися лише цікава для нього реклама, яка буде платити йому, як користувачу, за те, що він звернув на неї свою увагу, а це означає, витратив свій особистий час.

 

Ми не розважальний ресурс, ми не створені для заробітку грошей. Ми ваша нова поштова скринька. Спеціальна поштова скринька для хорошої реклами. І ми гарантуємо, що вашу увагу буде оплачено.

#іншийінтернет #APM #APMAgentuur #Adpays #adpays.me #ПерсональнаРекламнаДошка
#справедливістьврекламі #малийбізнес #реклама #ПРД #справедливареклама

Комментариев нет:

Отправить комментарий