вторник, 9 июня 2015 г.

Реклама – це чудово


Коли цю статтю було розміщено в Роем.ру, вона починалася так:

"Ви читаєте ці рядки, тому що я за це заплатив. Ні... не вам.

Я заплатив виданню, яке вам подобається читати. Навіщо? Мені необхідно було привернути вашу увагу до мого стартапу, який називається APM Agentuur і знаходиться за адресою www.adpays.me, і я, як усі зараз роблять, заплатив комусь іншому. Я купив у них вашу увагу.

Тепер я став біднішим, видання багатшим, а ви дізнаєтеся щось нове, якщо прочитаєте."

Почну з питання:


Чому спосіб доставки робить рекламу поганою?


Мені подобається те, чим я снідаю, і те, що їм на вечерю, теж подобається. Подобається моя куртка і черевики. І аквапарк мені подобається. Колись я дізнався про ці потрібні продукти, товари та послуги, зроблені і надані мені хорошими людьми, з реклами. Припускаю, що те ж саме відбувалося і з вами. Відразу напрошується висновок, що реклама – це чудово. У мене точно напрошується!

А от що не чудово – це те, як, де і коли вона сміє стати перед мої очі. І тоді вона злить, бісить, гвалтує, тероризує, знущається, дістає. А ще вона настирлива, нав'язлива, безпардонна, недоречна і нахабна. Список пропоную доповнити в коментарях.

Пані та панове! Спосіб доставки реклами ганебний! І це називається тепер бізнес моделлю і способом монетизації.

Я заходжу на свою сторінку у Фейсбуці, а мене там монетизують. Я на сторінку ВКонтакті – і там тепер монетизують. Мене монетизують всі та скрізь, трусять так легенько і монетизують, монетизують, монетизують.

А вас? Чуєте дзвін? Чи то далі буде... чи не буде?

Я пропоную повністю змінити ставлення до реклами, змінивши і місце зустрічі з нею, і адресатів монетизації.

Нехай рекламодавці платять своїм адресатам безпосередньо.


Це – основна ідея мого стартапу.

Ви безкоштовно отримаєте Персональну рекламну дошку, яку обслуговує моє агентство.


Вся реклама, яка потрапить на вашу дошку, буде платити за вашу увагу особисто вам. До вас потрапить тільки та реклама, яка відповідає введеним вами параметрам. Дохід розподілиться таким чином  90% отримаєте ви, а 10% залишиться агентству.

Ваша дошка - анонімний простір. Рекламодавець не знає, як вас звати, де ви конкретно живете. Він знає лише те, що ви є і оперує тими даними, які ви самі вирішили залишити, заповнивши профіль в особистому кабінеті. Таким чином, реклама стає безпрецедентно і максимально цільовою і індивідуально налаштованою.


Навіщо я створив АРМ Agentuur? Я вважаю існуючу модель взаємодії реклами і споживача ходінням на руках. Давайте ставати на ноги! Відкривайте свою Персональну рекламну дошку і вашу увагу буде оплачено.

Євгеній Глєбов, CEO APM Agentuur

#іншийінтернет #APM #APMAgentuur #Adpays #adpays.me #ПерсональнаРекламнаДошка
#справедливістьврекламі #малийбізнес #реклама #ПРД #справедливареклама

Комментариев нет:

Отправить комментарий