вторник, 9 июня 2015 г.

Реклама – це чудово


Коли цю статтю було розміщено в Роем.ру, вона починалася так:

"Ви читаєте ці рядки, тому що я за це заплатив. Ні... не вам.

Я заплатив виданню, яке вам подобається читати. Навіщо? Мені необхідно було привернути вашу увагу до мого стартапу, який називається APM Agentuur і знаходиться за адресою www.adpays.me, і я, як усі зараз роблять, заплатив комусь іншому. Я купив у них вашу увагу.

суббота, 6 июня 2015 г.

APM Agentuur любить Бірштонас!

пятница, 5 июня 2015 г.

Нове життя старих речей: поштова скринька

Що допомагає людині отримувати інформацію про навколишній світ?

Радіо? Інтернет? Телефон? Будь-яка відповідь буде вірною... Але що було сполучною ланкою до появи і розвитку нових технологій, а після набуло своєї нової форми, залишивши колишнє призначення? Поштова скринька.

Чи багато ви знаєте людей, у яких немає поштової скриньки? Звичайна або електронна - її функція залишається незмінною незалежно від її виду та форми. Раніше у цілої родини була всього одна поштова скринька. Тепер кожен може створити собі не одну персоналізовану поштову скриньку.

У сучасному світі жити без поштової скриньки складно. Щодня на мільярди поштових адрес відправляються газети, журнали, листи, листівки, рахунки... І разом з ними поштові скриньки наповнюються рекламними оголошеннями.

Чому безкоштовний інтернет-контент неможливий без експлуатації?

Велика частина контенту та послуг в інтернеті доступна простому користувачеві абсолютно безкоштовно: електронна пошта, соціальні мережі, сайти новин... Чи замислювалися ви коли-небудь: чому? Можливо, ви платите за безкоштовний контент набагато більше, ніж можете собі уявити?

четверг, 4 июня 2015 г.

Як спільне споживання змінить світ: Airbnb, Uber. Хто наступний?


Світова тенденція sharing economy, що означає «спільне споживання», вже призвела до того, що найпростіший сервіс з пошуку приватних водіїв Uber практично підірвав ринок праці і викликав масові страйки таксистів у Нью-Йорку, Чикаго, Сан-Франциско та Лондоні. Ідея ділитися тим, що в тебе є, і заробляти на цьому змінює наше ставлення до себе та інших людей.